• Przejdź do menu
  • Przejdź do artykułu
  • Przejdź do mapy strony
  • Tryb domyślny
  • Tryb nocny
  • Kontrast
  • Aa Aa Aa
  • Stały układ Szeroki układ
Gmina Osiek powiat Brodnica
  • Start
  • O gminie
    • O gminie
    • Urząd gminy
    • Wójt Gminy
    • Rada Gminy
  • Dla mieszkańców
    • Konsultacje z mieszkańcami
    • Informacje związane z KORONAWIRUSEM
    • Ważne telefony
    • Archiwum
    • Fundusze unijne
    • Fundusze krajowe
    • Deklaracja dostępności
    • Ochrona Danych Oosbowych
    • Cyberbezpieczeństwo
  • Jednostki organizacyjne
    • Szkoła Podstawowa w Osieku
    • Szkoła Podstawowa w Strzygach
    • Biblioteka
    • Centrum Kultury i Sportu w Osieku
    • Zakład Gospodarki Komunalnej
    • Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
  • Odpady
  • Start
  • O gminie
    • O gminie
    • Urząd gminy
    • Wójt Gminy
    • Rada Gminy
  • Dla mieszkańców
    • Konsultacje z mieszkańcami
    • Informacje związane z KORONAWIRUSEM
    • Ważne telefony
    • Archiwum
    • Fundusze unijne
    • Fundusze krajowe
    • Deklaracja dostępności
    • Ochrona Danych Oosbowych
    • Cyberbezpieczeństwo
  • Jednostki organizacyjne
    • Szkoła Podstawowa w Osieku
    • Szkoła Podstawowa w Strzygach
    • Biblioteka
    • Centrum Kultury i Sportu w Osieku
    • Zakład Gospodarki Komunalnej
    • Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
  • Odpady
  • b2.jpg
  • c2.jpg
  • cz.jpg
  • kosciol wyo.jpg
  • lan.jpg
  • warp.jpg

Sporządzenie dokumentacji projektowej dla systemu odprowadzania wód deszczowych z terenu miejscowośći Osiek.

14 czerwca 2021 r. została zawarta umowa pomiędzy Gminą Osiek, a Wielobranżowym Przedsiębiorstwem Usługowo – Produkcyjnym MELBUD s.c., ul. Tramwajowa 12, 87-100 Toruń dotycząca sporządzenia dokumentacji projektowej dla systemu odprowadzania wód deszczowych z terenu miejscowości Osiek. Zakres prac będzie obejmować: badania podłoża gruntowego, projekty budowlano–wykonawcze, opracowanie operatu wodnoprawnego, przedmiary i specyfikacje techniczne oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji i pozwoleń administracyjnych.

Wartość przedmiotu umowy wynosi 79.950,00 zł brutto.

 

Więcej o: Sporządzenie dokumentacji projektowej...

Informacja GOPS o wydawaniu żywności w dniu 16 czerwca 2021 r.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

w Osieku informuje, że w dniu

16 czerwca 2021 roku (środa)

od godziny 09:00-15:00 będzie wydawana

żywność dla osób zakwalifikowanych

w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa

 

 

Więcej o: Informacja GOPS o wydawaniu żywności w...

KRAJOWE DNI POLA MINIKOWO 2021

Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie  zaprasza na Krajowe Dni Pola Minikowo 2021, które odbędą się w dniach 19-20 czerwca br.

Organizatorami wydarzenia są Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego  w Minikowie (KPODR) i Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy m. Jana i Jędrzeja Śniadeckich  w Bydgoszczy (UTP), Stacja Doświadczalna Oceny Odmian w Chrząstowie (COBORU) oraz Polska Izba Nasienna.

Patronat honorowy nad wydarzeniem objęli pan Grzegorz Puda - Minister Rolnictwa  i Rozwoju Wsi, pan Mikołaj Bogdanowicz - Wojewoda Kujawsko-Pomorski oraz pan Wiktor Szmulewicz - Prezes Krajowej Rady Izb Rolniczych.

Głównym celem Krajowych Dni Pola 2021 będzie prezentacja dorobku polskiej hodowli roślin oraz osiągnięć instytutów naukowych, uczelni i podmiotów obsługujących rolników.

Więcej o: KRAJOWE DNI POLA MINIKOWO 2021

Usuwanie folii rolniczych - 2021

Wójt Gminy Osiek informuje, że Gmina Osiek zamierza złożyć wniosek do Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej o dofinansowanie zadania w ramach programu priorytetowego „Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej”.

W związku z powyższym rolnicy z terenu Gminy Osiek zainteresowani odbiorem folii i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej takich jak: folia rolnicza, siatka do owijania balotów, sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach, opakowania typu Big Bag mogą składać informację o w/w odpadach w terminie do 30.06.2021 r. do Urzędu Gminy Osiek, pokój nr 7.

Więcej o: Usuwanie folii rolniczych - 2021

Konkurs na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej w Strzygach

Wójt Gminy Osiek zarządzeniem NR 28/2021 z dnia 27 maja 2021 r. ogłasza konkurs na na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej w Strzygach Szczegóły dotyczące naboru znajdują się na stronie: BIP Urzędu Gminy Osiek

Zasady segregacji odpadów

Od 1 stycznia 2021 r. wszedł w życie ustawowy obowiązek selektywnej zbiórki odpadów dla wszystkich mieszkańców Gminy Osiek.  Zwracamy się z prośbą o dostosowanie się do obowiązujących przepisów, ponieważ niewłaściwa segregacja odpadów ma wpływ na zwiększony koszt ich odbioru oraz niespełnienie wymagań środowiskowych, a to wiąże się  z karami finansowymi, których koszt również obciąży budżet mieszkańców Gminy Osiek.

Zasady segregacji odpadów komunalnych

Więcej o: Zasady segregacji odpadów

Informacja GOPS - zasiłki celowe na posiłek

gops

Inwentaryzacja wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Osiek

 Wójt Gminy Osiek informuje, że w związku z przystąpieniem do realizacji „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest dla Gminy Osiek na lata 2021-2032” od dnia 24 maja do 11 czerwca 2021 r. na terenie Gminy Osiek przeprowadzana będzie inwentaryzacja wyrobów zawierających azbest.

Inwentaryzację wyrobów zawierających azbest przeprowadzi firma EkoDialog. Osoby wykonujące pracę w terenie posiadać będą imienne upoważnienia z numerem dowodu osobistego podpisane przez Wójta Gminy Osiek.

Mieszkańców Gminy Osiek, użytkowników wyrobów zawierających azbest uprasza się o udzielenie pomocy i niezbędnych informacji wykonawcom w/w inwentaryzacji. Osoby dokonujące spisu z natury wyrobów zawierających azbest udzielą niezbędnych informacji w zakresie szkodliwości azbestu i obowiązków prawnych związanych z wykorzystywaniem tych wyrobów.

W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną w Polsce, ankieterzy dokonujący spisu będą wyposażeni w maseczki ochronne. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na wejście na teren gospodarstwa, prosimy o przekazanie takiej informacji ankieterowi i udzielenie niezbędnych informacji w bezpiecznej odległości przy ogrodzeniu. Ankieterzy wyposażeni będą w szczegółowe mapy umożliwiające zlokalizowanie poszczególnych budynków.

Program usuwania wyrobów zawierających azbest dla Gminy umożliwi pozyskanie zewnętrznych środków finansowych na demontaż, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest.

RUSZA 83. BATALION LEKKIEJ PIECHOTY!

W ramach 8. Kujawsko-Pomorskiej Brygady Obrony Terytorialnej tworzy się w Grudziądzu 83. batalion lekkiej piechoty, który ma mieć 650 etatów dla terytorialsów i ok 50 stanowisk dla żołnierzy zawodowych.

Siedziba batalionu są koszary przy ulicy Jagiełły w Grudziądzu.

Wszystkich zainteresowanych pełnieniem służby w ww. batalionie zapraszamy do składania wniosków w Wojskowej Komendzie Uzupełnień w Grudziądzu. Wszelkie pytania prosimy kierować pod nr tel. 261482051 lub 261482076

piechota

 

„Uroczystości komunijne bez zatruć pokarmowych”

SZANOWNI RODZICE !

Zachowajcie szczególną uwagę przy przygotowaniu przyjęć z okazji I Komunii Św. !!!

Najskuteczniejszym sposobem zapobiegania

salmonellozom jest rezygnacja z dań przygotowanych na bazie surowych jaj lub potraw niepoddawanych obróbce termicznej.

 

PAMIĘTAJMY!

Zachorowaniom można zapobiec poprzez:

  • każdorazowe, dokładne mycie rąk przed przystąpieniem do przygotowania posiłków,
  • utrzymywanie w czystości naczyń, sprzętów kuchennych i samej kuchni,
  • bardzo dokładne mycie i przechowywanie oddzielnie deseczek do surowego mięsa, drobiu i ryb,
  • unikanie podawania na przyjęciach ciast z kremami z użyciem surowych jaj, sałatek z majonezem własnej produkcji, tatara z surowym jajem, rozmrożonych lodów, wątróbki drobiowej niedosmażonej, zupy zaciągniętej jajkiem, niedomytych owoców, warzyw i ich przetworów,
  • mycie i parzenie we wrzątku przez 10 sekund jaj używanych do przygotowywania potraw i deserów,

    Więcej o: „Uroczystości komunijne bez zatruć...

Strona 15 z 37

  • start
  • Poprzedni artykuł
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • Następny artykuł
  • koniec

bip

harmonogram

sisms

RADA baner

fb

logo

logo

geoportal brodnica

Zawiera tekst: "Adopcja zwierząt" Zawiera zdjęcie z freepik.com

uw

Zawiera tekst:"czyste powietrze zdrowy wybór"

dyzury aptek

lgd

lgd

bip

epuap logo

ceidg

pup

Adres urzędu

Urząd Gminy w Osieku
  • Osiek 85,
  • 87-340 Osiek
Telefon: +48 56 493-81-23
Faks: +48 56 493-81-21
ug@gminaosiek.pl

Godziny urzędowania:

poniedziałek od 7:30 do 15:30,
wtorek od 7:30 do 16:30,
środa od 7:30 do 15:30,
czwartek od 7:30 do 15:30,
piątek  od 7:30 do 14:30.