WÓJT GMINY OSIEK OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
Specjalisty ds. informatycznych i bezpieczeństwa informatycznego w Urzędzie Gminy w Osieku
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie;
- staż pracy: co najmniej 5 lat stażu pracy na podobnym stanowisku w administracji samorządowej;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na opisywanym stanowisku;
- nieposzkalowaną opinię;
- pełną zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;
- obywatelstwo polskie
Dokumenty aplikacyjne należy składać:
- osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Osieku, Osiek 85, 87-340 Osiek ( sekretariat pokój nr 14) lub listem poleconym w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko Specjalisty ds. informatycznych i bezpieczeństwa informatycznego w Urzędzie Gminy w Osieku”
w terminie do dnia 22 października 2020 r. do godziny 14:00
Szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie www.bip.gminaosiek.pl