![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
wybrany kandydat: | Agnieszka Bełcik, Wybudowanie Michałowo |
uzasadnienie wyboru: | Nabór przeprowadzono na podstawie analizy wykształcenia i dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej kandydatów oraz w oparciu o rozmowę kwalifikacyjną, podczas której kandydaci prezentowali swoje kwalifikacje i wiedzę merytoryczną wymaganą na w/w stanowisku. |
Wytworzył: Wojciech Tuchalski (31 lipca 2019) Wprowadził: Tomasz Maćko (31 lipca 2019, 13:05:03) | |
![]() | |
stanowisko: |
Specjalista ds. rolnictwa i środowiska w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa |
miejsce pracy: | Urząd Gminy w Osieku |
termin składania dokumentów: | 29 lipca 2019 15:00 |

Informacja o rozstrzygnięciu naboru.pdf (229kB)
Kwestionariusz osobowy ubiegającej sią o zatrudnienie.docx (13kB)
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH nabór.docx (14kB)
WÓJT GMINY OSIEK OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
Specjalisty ds. rolnictwa i środowiska w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa
w Urzędzie Gminy w Osieku
-
Wymagania niezbędne:
1. Do naboru mogą przystąpić osoby spełniające wymagania określone w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2018 r poz. 1260 z późn. zm.)
2. Wykształcenie wyższe.
3. Staż pracy: co najmniej 2 lata stażu pracy na stanowisku związanym z rolnictwem lub ochroną środowiska lub gospodarką przestrzenną.
4. Dobra znajomość zagadnień związanych z obsługą rolnictwa, ochrony środowiska i gospodarki przestrzennej.
5. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności w zakresie MS Office (Word, Excel),
poczty elektronicznej i Internetu.
6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
7. Nieposzkalowana opinia.
8. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
9. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
10. Obywatelstwo polskie.
2. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych, kodeks postępowania
administracyjnego.
2. Prawo jazdy kategorii ,,B”.
3. Zdolności organizacyjne i analityczne.
4. Kreatywność, samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
5. Dyspozycyjność.
3. Wykonywane zadania na stanowisku:
W zakresie rolnictwa:
1) współdziałanie ze służbami doradczymi, w tym z Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego;
2) współpraca z Kasą Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w zakresie ubezpieczeń, szkoleń bhp i działań prewencyjnych w dziedzinie bezpieczeństwa pracy w rolnictwie;
3) bieżące współdziałanie ze służbami Państwowej Inspekcji Ochrony Roślin w zakresie zwalczania
chwastów, chorób i szkodników w uprawach i nasadzeniach;
4) współpraca z Powiatowym Lekarzem Weterynarii w zakresie zwalczania chorób zwierząt;
5) udział w pracach komisji wojewody dokonującej oceny strat w plonach spowodowanych klęskami
żywiołowymi;
6) wykonywanie zadań gminy wynikających z ustawy – Prawo łowieckie;
7) opracowywanie szacunku plonów;
8) przyjmowanie i przekazywanie zgłoszeń o podejrzeniu choroby lub zachorowania zwierząt na chorobę zakaźną;
9) podawanie do publicznej wiadomości w sposób zwyczajowo przyjęty zakazów wynikających z przepisów dotyczących zwalczania chorób zaraźliwych;
10) sporządzanie wykazów dzierżawców oraz bieżące wprowadzanie zmian do wykazów i przekazywanie ich do Referatu Finansowego;
12) sporządzanie i aktualizacja wykazów gospodarstw rolnych oraz działek rolnych dla statystyki;
13) organizacja i udział w przeprowadzaniu spisu rolnego i spisu powszechnego ludności i mieszkań;
14) współpraca w zakresie organizacji wyborów do Izb Rolniczych;
15) współpraca z bankami w zakresie kredytów preferencyjnych dla rolników;
16) współpraca z Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w zakresie spraw związanych
z rejestracją i kolczykowaniem zwierząt hodowlanych przez rolników, pomoc informacyjna terminach i wypełnianiu wniosków na dopłaty bezpośrednie oraz inne fundusze pomocowe;
17) współpraca z Krajowym Ośrodkiem Wsparcia Rolnictwa w sprawach dotyczących kupna i dzierżawy gruntów rolnych;
18) współpraca z Krajowym Ośrodkiem Wsparcia Rolnictwa w sprawach dotyczących dopłat do materiału siewnego;
19) prowadzenie i nadzorowanie spraw związanych z uprawą maku i konopi włóknistych.
W zakresie ochrony przyrody:
1) wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości;
2) sporządzanie wniosków na wycinkę drzew i krzewów na terenach gminnych;
3) prowadzenie spraw z zakresu stosowania kar administracyjnych za uszkodzenie, zniszczenie drzewa lub krzewu oraz za usunięcie drzewa lub krzewu bez zezwolenia;
4) ochrona drzewostanu na terenie gminy;
5) planowanie nasadzeń i wymiany drzewostanu;
6) prowadzenie spraw z zakresu zadrzewień na terenach znajdujących się we władaniu gminy.
W zakresie ochrony środowiska, utrzymania czystości i porządku w gminie oraz ochrony zwierząt:
1) sprawowanie kontroli nad przestrzeganiem przepisów o ochronie środowiska na terenie Gminy;
2) wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację danego przedsięwzięcia;
3) prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informacje
o środowisku i jego ochronie;
4) wydawanie zaświadczeń o obszarze rewitalizacji;
5) prowadzenie procedury oceny oddziaływania planowanego przedsięwzięcia na środowisko;
6) prowadzenie bazy danych o ocenach oddziaływania na środowisko;
7) wydawanie zaświadczeń dotyczących minimalnych standardów w zakresie ochrony środowiska;
8) naliczanie opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska;
9) przygotowywanie i aktualizowanie na bieżąco planów w zakresie ochrony środowiska;
10) współpraca z dyrektorami szkół w zakresie edukacji ekologicznej;
11) tworzenie warunków do wykonywania zadań i prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie Gminy;
14) organizowanie odbierania odpadów komunalnych;
15) zapewnienie dostępu do punktu selektywnego zbierania odpadów;
16) opracowywanie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy;
17) organizowanie okresowych kontroli właścicieli nieruchomości w zakresie udokumentowania usuwania odpadów komunalnych;
18) przeprowadzanie kontroli ulic, dróg, placów i terenów otwartych pod kątem składowania odpadów
w miejscach do tego nieprzeznaczonych oraz prowadzenie działań w celu likwidacji tych składowisk;
19) dokonywanie kontroli oraz nadzór nad utrzymaniem czystości i estetyki na przystankach
komunikacyjnych;
20) współpraca z podmiotami prowadzącymi na terenie Gminy działalność polegającą na usuwaniu odpadów komunalnych w zakresie terminowości i jakości świadczonych usług;
21) opracowywanie programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy;
22) przyjmowanie zgłoszeń o pojawieniu się bezdomnych zwierząt i organizowanie przekazywania tych zwierząt do schronisk;
23) wydawanie zezwoleń na utrzymywanie psów rasy agresywnej;
W zakresie gospodarki odpadami:
1) realizacja zadań wynikających z ustawy o odpadach;
2) nadzór i kontrola nad prawidłowością składowania odpadów w miejscach do tego przeznaczonych;
3)wydawanie decyzji nakazującej posiadaczowi odpadów usunięcie odpadów z miejsca nieprzeznaczonego do ich składowania lub magazynowania;
4) organizowanie i nadzorowanie zbiórki i utylizacji odpadów zużytego sprzętu elektrycznego
i elektronicznego;
5) tworzenie i aktualizacja i opiniowanie planów gospodarki odpadami;
6) przyjmowanie wniosków o dofinansowanie usuwania wyrobów zawierających azbest;
7) wprowadzanie danych do bazy azbestowej prowadzonej przez Ministerstwo Rozwoju, gromadzenie
i przetwarzanie informacji uzyskanych z inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest oraz monitoring realizacji zadań wynikających z Programu Oczyszczania Kraju z Azbestu na lata 2009-2032;
8) współpraca z Zakładem Gospodarki Komunalnej w Osieku w zakresie zarządzania i gospodarowania zasobami wodnymi oraz zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków:
W zakresie gospodarki nieruchomościami:
1) sporządzanie projektów uchwał w sprawach zbywania, nabywania, przekazywania i przejmowania mienia gminnego;
2) prowadzenie ewidencji nieruchomości gminnych zgodnie z katastrem nieruchomości;
3) sporządzanie planów wykorzystania gminnego zasobu nieruchomości;
4) ogłaszanie przetargów na sprzedaż i dzierżawę mienia gminnego;
5) kompletowanie dokumentacji do zawarcia umowy notarialnej;
6) sporządzanie wniosków do wydziału ksiąg wieczystych;
8) rozliczanie stanu mienia gminnego we współdziałaniu z Referatem Finansowym;
9) sporządzanie deklaracji na podatek leśny i podatek od nieruchomości, na grunty stanowiące własność Gminy;
4. Warunki pracy na danym stanowisku:
1. Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1 etatu, z tym, że pierwsza umowa zawarta będzie na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
2. Stanowisko związane z pracą przy komputerze.
3. Miejsce wykonywania pracy będzie znajdowało się w Urzędzie Gminy w Osieku.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu czerwcu 2019 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Osieku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%.
6. Wymagane dokumenty:
1. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
2. List motywacyjny.
3. Kopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje.
4. Kopie świadectw pracy, w tym kopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy.
5. Podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz braku prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Oświadczenie o stanie zdrowia kandydata pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku.
7. Dodatkowe informacje:
a) dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane,
b) informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymogami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze,
-
kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej
-
informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Osieku oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Osieku,
e) wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny i CV winny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Urząd Gminy Osiek zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( Dz. U. UE.L z 2016 r. Nr 119), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłej rekrutacji.
-
Dokumenty aplikacyjne należy składać:
a) osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Osieku , Osiek 85, 87-340 Osiek ( sekretariat pokój nr 14) lub listem poleconym w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko Specjalisty ds. rolnictwa i środowiska w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa w Urzędzie Gminy w Osieku”
w terminie do dnia 29 lipca 2019 r. do godziny 15:00
b) aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane,
c) dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 56-493-81-23 w godzinach pracy Urzędu Gminy.
Wójt Gminy Osiek
Paweł Chudy
Osiek, dnia 17.07.2019 r.
Wytworzył: Tomasz Maćko (17 lipca 2019)
Opublikował: Tomasz Maćko (17 lipca 2019, 12:30:07)
Ostatnia zmiana: Tomasz Maćko (31 lipca 2019, 13:05:04)
Zmieniono: dodano informację - wynik naboru
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1221