Likwidacja barier wykluczenia cyfrowego na obszarze Gminy Osiek
Gmina Osiek ogłasza nabór na opiekuna świetlic komputerowych
I. Forma zatrudnienia:
Umowa cywilnoprawna, obejmująca okres od 15.02.2014 r. do 31.10.2015 r. z wynagrodzeniem miesięcznym w kwocie 800,00 zł. brutto.
II. Miejsce pracy:
Jednostki publiczne Gminy Osiek (Szkoła Podstawowa im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Osieku, Szkoła Podstawowa w Strzygach, Gimnazjum im. Jana Pawła II w Osieku).
III. Zakres zadań:
a) nadzór nad prawidłowym użytkowaniem sprzętu podczas zajęć,
b) reagowanie na ewentualne usterki podczas zajęć,
c) pomoc osobom w użytkowaniu sprzętu i oprogramowania podczas zajęć,
d) opieka nad powierzonymi zasobami pracowni,
e) dbanie o utrzymanie porządku w świetlicach komputerowych,
f) prowadzenie 2h dyżurów w ciągu miesiąca w każdej jednostce publicznej,
g) prowadzenie co miesięcznej ewidencji osób korzystających z świetlicy komputerowej,
h) nadzór nad sprzętem komputerowym u ostatecznych beneficjentów,
i) współpraca z kierownikiem projektu.
IV. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe, przynajmniej licencjat (studia w trakcie)
b) dobra znajomość z zakresu użytkowania sprzętu komputerowego oraz obsługi oprogramowania,
(doświadczenie zawodowe).
V. Wymagania dodatkowe:
a) dyspozycyjność, odpowiedzialność, uprzejmość, komunikatywność,
b) umiejętność pracy w zespole,
c) doświadczenie w pracy z dziećmi.
VI. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) C V
c) kserokopie dokumentów poświadczających niezbędne wymagania,
d) oświadczenie z następującą klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101,
poz. 923 z późn. zm.)”.
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o składanie wymaganych dokumentów na adres: Urząd Gminy Osiek, 87-340 Osiek, pow. brodnicki w terminie do dnia 13 lutego 2014 r. do godz. 12,00 w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Oferta na opiekuna świetlic komputerowych”.
Oferty, które wpłyną po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Osiek oraz na stronie internetowej: www.bip.gminaosiek.pl.
Z wybranymi osobami (3) zostaną zawarte umowy cywilnoprawne w terminie do dnia 15 lutego 2014 roku.
Osobami uprawnionymi do udzielania wszelkich informacji w sprawie naboru są Pani Grażyna Rychlik tel. 56 49 381 21 wew. 32 oraz Pani Urszula Wiśniewska tel. 56 49 381 21 wew. 49
„Internet i komputery dla 3 szkół i 100 rodzin”
Uwaga: Termin składania wniosków został przedłużony do 3 XII 2013 r.
Informujemy, że Gmina Osiek przystąpiła do realizacji Projektu ,,Likwidacja barier wykluczenia cyfrowego na obszarze Gminy Osiek" w ramach działania 8.3 „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion”, osi priorytetowej 8. „Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki”. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.
Projektu ma na celu dostarczenie do 3 szkół oraz do 100 gospodarstw domowych zagrożonych wykluczeniem cyfrowym, darmowego Internetu oraz komputerów z oprogramowaniem. Uczestnicy projektu będą również uczestniczyć w szkoleniach, podczas których nauczą się pracować na komputerze i korzystać z Internetu. Projekt skierowany jest do mieszkańców Gminy Osiek, którzy posiadają meldunek na jej terenie i zgodnie z regulaminem projektu spełniają poniższe kryteria dochodowe:
Regulamin rekrutacji dostępny na stronie internetowej www.gminaosiek.pl oraz w siedzibie Urzędu Gminy Osiek.
a) 54 – gospodarstwa domowe spełniające warunki upoważniające do otrzymania wsparcia w ramach pomocy społecznej ( kwota 456,00 zł. na osobę w rodzinie i 542,00 zł. na osobę samotnie gospodarującą) lub świadczeń rodzinnych ( kwota 539,00 zł. na osobę w rodzinie i 623,00 zł. na osobę w przypadku wychowywania dziecka niepełnosprawnego),
b) 5 – osób niepełnosprawnych ze znacznym i umiarkowanym stopniem niepełnosprawności,
c) 35 – osób 50+, których przeciętny dochód netto na osobę w rodzinie nie przekracza kwoty najniższych gwarantowanych świadczeń emerytalno-rentowych, ( kwota 831,15 zł. na osobę )
d ) 6 – dzieci i młodzieży ucząca się z bardzo dobrymi wynikami w nauce, z rodzin w których przeciętny miesięczny dochód opodatkowany na osobę w rodzinie, z roku poprzedzającego rok udziału w projekcie był niższy, niż ostatni aktualny roczny wskaźnik (kwota 1.270,28 zł. na osobę).
W/w osoby mogą składać wnioski o udział w projekcie na formularzach udostępnionych na stronie internetowej www.gminaosiek.pl w zakładce „Likwidacja barier wykluczenia cyfrowego na obszarze Gminy Osiek" lub w Urzędzie Gminy Osiek pok. nr 9.
Formularze należy składać w terminie od 12 do 26 listopada 2013 r. w pokoju nr 9 w godzinach urzędowania, tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 – do 15:30.
Wszelkich informacji dotyczących naboru oraz wypełniania formularzy udziela: Rychlik Grażyna, pokój nr 9 tel. 56 49 381 21
Wnioskodawcą i realizatorem projektu jest Gmina Osiek
Udział w Projekcie jest bezpłatny.
Całkowita wartość projektu: 1.470 118,00 PL
Dodatkowo ubiegający się do uczestnictwa w projekcie zobowiązany jest dostarczyć:
a) Deklarację uczestnictwa w Projekcie (załącznik nr 1 do regulaminu),
b) Formularz zgłoszeniowy (załącznik nr 2 do regulaminu) wraz z kserokopią dowodu osobistego,
c) Oświadczenie o dochodach netto oraz liczbie osób pozostających we wspólnym gospodarstwie (załącznik nr 3 do regulaminu),
d) Orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu umiarkowanym lub znacznym - dot. osób niepełnosprawnych,
e) Zaświadczenie ze szkoły o wysokości uzyskanej średniej ucznia/uczennicy w roku szkolnym 2012/2013.
f) Zaświadczenie od lekarza pierwszego kontaktu odnośnie długotrwałej choroby jednego z członków gospodarstwa domowego.
g) Zaświadczenie z Powiatowego Urzędu pracy poświadczające fakt zarejestrowania danego członka gospodarstwa domowego jako osoby bezrobotnej.
h) Zaświadczenie (załącznik nr 4 do regulaminu) Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej - dot. osób korzystających ze środków pomocy społecznej lub wielkości pobierania zasiłków oraz zaświadczenie z zakładu pracy o wysokości dochodów netto za ostatnie 3 miesiące lub zaświadczenie o wielkości gospodarstwa rolnego lub nakaz płatniczy podatku rolnego.
i) Zaświadczenie z ZUS lub KRUS o wysokości renty lub emerytury z ostatnich 3 miesięcy.
Do pobrania:
Regulamin Rekrutacji.doc (159kB)
zał. 1_ Deklaracja uczestnictwa w projekcie.doc (127kB)
zał. 2 _Formularz zgłoszeniowy do projektu.doc (163kB)
zał.3_ Oświadczenie o wysokości dochodu.doc (227kB)
zał. 4_Zaswiadczenie gops.docx (40kB)
Zaświadczenie - uczeń (108kB)
Wytworzył: Tomasz Maćko (12 listopada 2013)
Opublikował: Hanna Gabryszewska (27 listopada 2007, 11:27:22)
Ostatnia zmiana: Tomasz Maćko (19 lutego 2014, 10:20:40)
Zmieniono: dodano informacę
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 14456